رفتن به محتوای اصلی
x

راهنمای ملاقات کنندگان

  1.     راهنمای ملاقات کنندگان محترم: 

-     تردد در بخش هاي بستري تنها با رؤيت كارت همراه بيمار توسط نگهبان بخش ميسر خواهد بود لذا از  ورود شما بدون ارائه كارت معذوريم . 

-     جهت دريافت غذا در بخش ارائه كارت همراه الزامي است. 

 

-      به منظور حفظ نظم و آرامش در بخش و رعايت حال بيماران (بجز بيماران بستري در (ccu، جهت هر بيمار تنها يك همراه كافي است .

-     صدور هر كارت همراه مشمول پرداخت هزينه به ازاي هر روز بستري مي باشد كه هيچ گونه تخفيفي را شامل       نمي شود .

-     ساعات ملاقات بيماران براي دوستان و آشنايان روزهای شنبه -دوشنبه و چهارشنبه و جمعه از ساعت 3 الي 4:30بعد از ظهر بوده و آوردن اطفال به صلاح آنان نبوده و برای سلامتی آنها بسیار مضر مي باشد .

-     به منظور رفاه حال بيماران از مراجعه به بيمارستان در خارج از ساعات ملاقات خوداري نماييد .

-      استعمال دخانیات در محیط بیمارستان خصوصا در اتاق بیمار کاملا زیانبار و سلامتی همه را به مخاطره می اندازد .

-     بوفه بیمارستان واقع در درب ورودي از ساعت 7 صبح الی10 شب آماده سرویس دهی به شما عزیزان خواهد بود.

 

-     جهت انجام فريضه نماز مي توانيد از نماز خانه موجود در بخش استفاده نماييد ، همچنين در صورت تمايل مي

 توانيد جهت شركت در نماز جماعت ظهر و عصر از نماز خانه مركزي واقع در طبقه همكف استفاده نماييد .

 

- به منظور رفاه حال بیمارانی که در نوبت بستری هستند تقاضا می شود در صورت صدور دستور ترخيص توسط

 پزشك ، هر چه سريع تر جهت تسويه حساب و ترخيص بيمار خود عمل نموده و اتاق و تخت مربوطه را تخليه نماييد.

 

- در هنگام ترخيص بيمار با توجه به ساعت اعلام شده توسط منشي بخش ، در بيمارستان حاضر شده تا از معطلي

 و ازدحام بي مورد جلوگيري شود .

 

- در صورت تمايل به ترخيص بيمار خود با رضايت شخصي ، مسئوليت كليه عواقب احتمالي متوجه خود بيمار و شما

  همراه گرامي مي باشد و بيمارستان هيچگونه تعهدي در اين خصوص نخواهد داشت .

 

- به منظور رعايت نظم و رفاه حال بيماران ، در طول مدت بستري موظف به رعايت كليه قوانين و مقررات بيمارستان مي باشيد .

 

 

  • Ø       در لحضات شیرین ترخیص ما را به خاطر امکانات محدود و خطاهای ناخواسته مورد عفو قرار داده  و مطمئن  باشید  که این مجموعه با خلوص نیت و انگیزه های  عاطفی قصد خدمت به شمارا داشته لیکن درجهت بهره مندی از نظرات ارزشمند شما عزیزان فرم های  نظرسنجی از طریق  كارشناس مربوطه در زمان ترخیص در اختیار شما قرار داده می شود تا با ارائه رهنمودهای لازم و طرح معایب و اشکالات بیمارستان ، ما را در نیل به اهداف مقدس خود یاری رسان باشید .

 

  • Ø       همچنين در صورت داشتن هرگونه انتقاد ، پيشنهاد يا شكايتي مي توانيد در ساعات اداري(8صبح الي 2 بعد ازظهر) با داخلي 213 تماس حاصل فرماييد و در ساعات غير اداري مراتب را به سوپروايزر وقت بيمارستان گزارش دهيد.